Buitenschoolse Opvang
De buitenschoolse opvang van de Sint Antoniusschool wordt verzorgd door twee organisaties. De Antoontjes verzorgt de opvang in de school zelf. Kinderopvang Kelsey en Brood & Spelen is gevestigd in de buurt van de school.

De Antoontjes
Buitenschoolse opvang de Antoontjes is in 2007 opgericht en is gevestigd in het gebouw van de
St. Antoniusschool.

Wij bieden opvang na schooltijd en tijdens de schoolvakanties. Veel ouders en kinderen ervaren het als prettig dat wij in de school gevestigd zijn, omdat het vertrouwd terrein is. Wij werken nauw samen met de school, en dit levert veel voordelen op. Zo kunnen wij gebruik maken van de verschillende ruimtes in de school. Daardoor is ons activiteitenaanbod gevarieerd. Ook de communicatie tussen onze medewerkers en de leerkrachten verloopt vlot, omdat zij elkaar dagelijks zien.

Onze openingstijden tijdens de reguliere schoolweken:

• maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 15.00-18.30
  • woensdag van 12.00 tot 18.30
  • tijdens alle schoolvakanties en studiedagen zijn wij van 08.00-18.30 geopend.

BSO De Antoontjes
Lastageweg 50