De St. Antoniusschool werkt samen met José Kroese. Zij werkt als ouder- en kindadviseur op onze school en maakt deel uit van het Ouder- en Kindteam Centrum/Oost. Het Ouder- en Kindteam is een
multi-disciplinair team waar onder andere ook een jeugdarts en jeugdpsychologen deel van uitmaken.

Ouders kunnen bij José terecht met vragen over opvoeden en opgroeien. Bijvoorbeeld over pesten, opkomen voor jezelf of ruzie thuis. Verder kan zij advies geven om kind beter te laten eten of slapen of om een leuke activiteit na school te vinden. Er wordt samen gekeken wat nodig is. Dit kan een kort gesprek zijn of een uitgewerkt plan. Belangrijk is dat uw kind goed en snel geholpen wordt.

Er is een inloopspreekuur op dinsdagochtend op school. De gegevens van José Kroese zijn:

José Kroese
Ouder- en kindadviseur
Ouder- en Kindteam Centrum/Oost
j.kroese@oktamsterdam.nl
www.oktamsterdam.nl
Werkdagen: dinsdag, donderdag en vrijdag